AKİT MENÜ

Yerel

Başkan yardımcısı Kasapoğlu çöp topladı

Düzce Belediye Başkan Yardımcısı Celal Kasapoğlu, Başkan Dr.

Düzce Belediye Başkan Yardımcısı Celal Kasapoğlu, Başkan Dr. Faruk Özlü tarafından başlatılan ‘Bahar Temizliği Kampanyası’nı sürdürüyor.


Başkan Dr. Faruk Özlü’nün başlattığı, kent merkezi ve çevresinde temizliğin sağlanması amacıyla yürütülen ‘Bahar Temizliği Kampanyası’ hız kesmeden devam ediyor. Konu hakkında vatandaşları da teşvik etmek üzere harekete geçen Başkan Yardımcısı Celal Kasapoğlu kendisine bağlı birimleri müdürleri ve personelleri ile birlikte Çamköy Mahallesi TOKİ konutlarında çöp topladı.

Mahalle sakinleri ve özellikle çocukların ilgi gösterdiği etkinlik hakkında konuşan Kasapoğlu “Yaşadığımız çevreyi temiz tutmak bizim asli görevimizdir. Gelecek nesillere yaşanabilir bir dünya aktarmak için üzerimize düşeni yapmalı, onları da bu konuda eğitmeliyiz. Bakın biz burada örnek teşkil ettik, çocuklarımızın ilgisini çekti. Onlar bizim söylediklerimizi değil, yaptıklarımızı yapar. Bu nedenle önce kendimize çevre temizliği alışkanlığını kazandırmamız lazım. Değerli çalışma arkadaşlarıma böyle bir etkinlikte bizleri yalnız bırakmadıkları için teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.

Kasapoğlu ve beraberindekiler bölgede bulunan konutların bahçelerinde, ortak kullanım alanlarında ve çocuk parklarındaki çöpleri topladı. Daha sonra bölgede yaşayanlara çevreye duyarlılık konusunda daha hassas olmaları konusunda tavsiyelerde bulunarak mahalleden ayrıldılar.

Yorumlara Git

Türkiye genelinde 48 farklı operasyon! Çete üyeleri evlerinden alındı!

Tımarhanede bugün: Ünlü oyuncu 'ben Atatürkçü değilim' dediği için hakkında dava açıldı!

Devlet, Allah'a küfredenleri tutuklayacağına ihbar edenleri susturuyor mu?

ABD İran kıyılarını vurdu! Ateşkes resmi olarak sonlanırsa dünya için felaket olur!

Mehmet Şimşek'ten 'Erken seçim' açıklaması!