AKİT MENÜ

Dünya

Almanya Başbakanı Merkel, Mike Pompeo ile görüştü

Almanya Başbakanı Angela Merkel, başkent Berlin'de bulunan ABD Dışişleri Bakanı Mike Pompeo ile bir görüşme gerçekleştirdi.

Almanya Başbakanı Angela Merkel, ABD Dışişleri Bakanı Mike Pompeo ile Başbakanlıktaki görüşmesinden önce ortak basın açıklaması yaptı.

Pompeo ile birçok sorunu konuşacaklarını ifade eden Merkel, bunların Afganistan, Suriye, Libya, Rusya ve Ukrayna'nın geleceği gibi konular olduğunu vurguladı.

Alman şansölye, 45 dakika sürecek görüşmede ayrıca terörle mücadelede iş birliği konusunu da ele alacaklarını dile getirdi

ABD Dışişleri Bakanı Pompeo da Almanya'nın ABD için önemli bir partner ve müttefik olduğunu söyledi.

Pompeo, ''Ülkelerimizin önünde NATO'lu ortaklarımız ve tüm müttefiklerimizle dünyadaki istikrar, barış ve güvenliğin sağlanması için yapılması gereken önemli çalışmalar var.'' dedi.

 

Yorumlara Git

CENTCOM'dan Lübnan kararı! Mekanizma kurulacak

Almanya'dan itiraf gibi açıklama! Vizyonsuzlukları gözler önüne serildi

Koruyucusunun verdiği süre doldu! Sınırsız hareket edemeyecekler

ABD Başkanı Trump imzayı attı! Hedefleri dünyayı değiştirecek

Katil Netanyahu endişeli! Ateşkes mekanizması nedeniyle paniğe kapıldı