AKİT MENÜ

Dünya

Peskov: ABD kendisini 'Vahşi Batı'da sanıyor

Kremlin Sözcüsü Dmitriy Peskov, ABD’nin enerji piyasasında dürüst bir şekilde rekabet etmek yerine 'Vahşi Batı’da gibi hareket ettiğini belirtti.

Russia Today televizyonuna konuşan Kremlin Sözcüsü Dmitriy Peskov, “Kuzey Akım-2, geniş kapsamlı uluslararası bir proje, doğalgaz ithal eden ve ihraç eden ülkelerin yararına hayata geçiriliyor. Bu girişim, Avrupa’nın enerji güvenliğinin güçlenmesine önemli bir katkı olacak ve Amerikan doğalgaz üreticileri ve tedarikçilerine ciddi rekabet oluşturacak” dedi.

Peskov, sözlerini şöyle sürdürdü: “Dürüst rekabet etmek yerine ABD, Vahşi Batı döneminde gibi hareket etmeyi tercih ediyor. Onlar tabancalarını kılıftan çıkararak, ‘Hayır! Siz Avrupalılar bizim doğalgazımızı alacaksınız. Rus gazından en az yüzde 30 daha pahalı olması da bizi ilgilendirmez’ diye bağırıyorlar”.

 

Yorumlara Git

CENTCOM'dan Lübnan kararı! Mekanizma kurulacak

Almanya'dan itiraf gibi açıklama! Vizyonsuzlukları gözler önüne serildi

Koruyucusunun verdiği süre doldu! Sınırsız hareket edemeyecekler

ABD Başkanı Trump imzayı attı! Hedefleri dünyayı değiştirecek

Katil Netanyahu endişeli! Ateşkes mekanizması nedeniyle paniğe kapıldı