AKİT MENÜ

Yerel

Erzincan'da sülfürik asit yüklü tanker devrildi!

Erzincan’ın İliç ilçesinde, sürücüsünün kontrolünden çıkan sülfürik asit yüklü tanker, devrildi. Araçtan yol kenarına dökülen kimyasal madde, AFAD görevlilerince incelenerek, temizlendi.

Erzincan’da sülfürik asit yüklü tanker devrildi; kimyasal madde çevreye aktı.

Kaza, İliç ilçesi Kuruçay Kemah yol ayrımında meydana geldi. Sürücüsünün ismi öğrenilemeyen 30 ton sülfürik asit yüklü tanker, kontrolden çıkıp, devrildi. Bu sırada, araçtan çevreye kimyasal madde döküldü.

Vatandaşların ihbarıyla olay yerine sağlık, itfaiye ve AFAD ekipleri sevk edildi. AFAD görevlileri, yol kenarına dökülen sıvının kimyasal ölçümünü yaparken, güvenlik güçleri de güvenlik önlemi aldı.

AFAD ekibinin incelemelerinin ardından tanker, yoldan kaldırıldı ve kimyasal madde temizlendi. Sürücünün yara almadan atlattığı kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Yorumlara Git

İçi tamamen LGBT'li sapıklarla dolu gemi İstanbul'a geliyor! Bu küstahlığa yetkililer suspus! İstanbul halkı çocuklarınızı koruyun!

Ateşkesi yok sayan ABD'ye sert uyarı! 'Karşılık vereceğiz'

Mısırlı alimin Türkiye ve Erdoğan sözleri dünyada yankılandı

Sıcak saatler yaşanıyor! ABD ordusu İran'a saldırdı

İran'da gizemli patlama sesleri! Sirik kentinde duyulan sesler paniğe neden oldu!