AKİT MENÜ

Yerel

Çocukluk arkadaşını bıçakladı!

Adana’nın Seyhan ilçesinde bir kişi tartıştığı çocukluk arkadaşını bıçaklayarak öldürdü.

Adana’da bir kişi tartıştığı çocukluk arkadaşını bıçakladı sonra otomobiliyle hastaneye getirdi. Bıçaklanan şahıs hastanede hayatını kaybetti

Olay, Adana'nın Seyhan İlçesi Şehit Duran Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Samet Y. ile İbrahim Kul (27) gece yarısı tartıştı. Çocukluk arkadaşı olan iki gencin tartışması kısa sürede kavgaya dönüştü.

Kavganın büyümesiyle Samet Y., İbrahim Kul bacağından bıçakladı. Sonra pişman olan Samet Y. arkadaşını kendi aracıyla Seyhan Devlet Hastanesine getirdi. İbrahim Kul yapılan müdahalelere rağmen kurtarılamadı. Samet Y. ise gözaltına alınarak emniyete götürüldü.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

 

Yorumlara Git

Ateşkesi yok sayan ABD'ye sert uyarı! 'Karşılık vereceğiz'

Mısırlı alimin Türkiye ve Erdoğan sözleri dünyada yankılandı

Sıcak saatler yaşanıyor! ABD ordusu İran'a saldırdı

İran'da gizemli patlama sesleri! Sirik kentinde duyulan sesler paniğe neden oldu!

Bu ahlaksızlık durdurulmalı! Sapkınlar Boğazı kirletmeye hazırlanıyor