AKİT MENÜ

Yerel

Sinop’ta komandolar kan bağışı yaptı!

Sinop İl Jandarma Komutanlığı bünyesinde görev yapan komandolar, Jandarma Teşkilatının kuruluşunun 180. yıl dönümü kapsamında kan bağışında bulundu.

Sinop İl Jandarma Komutanlığı bünyesinde görevli komandolar, Jandarma Teşkilatının kuruluşunun 180. yıl dönümü kapsamında kan bağışında bulundu.

Türk Kızılay Sinop Şubesi tarafından İl Jandarma Komutanlığı binasında oluşturulan stantta, komandolar kan bağışı yaptı.

Komandolar, vatandaşlara da kan bağışında bulunmalarını tavsiye etti.

İl Jandarma Komutanı Albay Halil Altınbaş da komandolarla kan bağışında bulunarak, onlarla bir süre sohbet etti.

Altınbaş, Jandarma Teşkilatının kuruluşunun 180. yıl dönümü olduğunu anımsattı.

Komandolara kan bağışından dolayı teşekkür eden Altınbaş, bu tür etkinliklerde yer almaya devam edeceklerini kaydetti.

Yorumlara Git

Mısırlı alimin Türkiye ve Erdoğan sözleri dünyada yankılandı

Sıcak saatler yaşanıyor! ABD ordusu İran'a saldırdı

İran'da gizemli patlama sesleri! Sirik kentinde duyulan sesler paniğe neden oldu!

Bu ahlaksızlık durdurulmalı! Sapkınlar Boğazı kirletmeye hazırlanıyor

Ankara'da dev zirve öncesi Turkuaz operasyonu! Emniyet Müdürü çalışmaları sahada denetledi!