AKİT MENÜ

Yerel

Altıntaş’ta doğa yürüyüşü

Kütahya’nın Altıntaş ilçesinde beslenme dostu okul projesi kapsamında sağlıklı yaşam için harekete geç sloganı ile doğa yürüyüşü düzenlendi.

Kütahya’nın Altıntaş ilçesinde beslenme dostu okul projesi kapsamında sağlıklı yaşam için harekete geç sloganı ile doğa yürüyüşü düzenlendi.


Yaklaşık 4 kilometrelik doğa yürüyüşüne Altıntaş Kaymakamı Mustafa Sait Arcaklıoğlu, Belediye Başkanı Arif Teke, İlçe milli Eğitim Şube müdürleri ve Mustafa Kemal Ortaokulu öğrencileri katıldı. Doğa yürüyüşünde protokol üyeleri ve öğrenciler sohbet edip doğal yaşamda yaşayan hayvanlar konusunda fikir alışverişinde bulundular. Önlerine çıkan kaplumbağayı incelediler. Doğa gezisi toplu fotoğraf çekimi ile sona erdi.

Yorumlara Git

Mısırlı alimin Türkiye ve Erdoğan sözleri dünyada yankılandı

Sıcak saatler yaşanıyor! ABD ordusu İran'a saldırdı

İran'da gizemli patlama sesleri! Sirik kentinde duyulan sesler paniğe neden oldu!

Bu ahlaksızlık durdurulmalı! Sapkınlar Boğazı kirletmeye hazırlanıyor

Ankara'da dev zirve öncesi Turkuaz operasyonu! Emniyet Müdürü çalışmaları sahada denetledi!