AKİT MENÜ

Yerel

Büyükşehir asfalt sezonunda çalışmalarını yoğunlaştırdı

Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Fen İşleri Daire Başkanlığı tarafından yapımı tamamlanarak sıcak asfaltla buluşturulan bulvarlar trafiğe açılıyor.

Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Fen İşleri Daire Başkanlığı tarafından yapımı tamamlanarak sıcak asfaltla buluşturulan bulvarlar trafiğe açılıyor.


Şanlıurfa merkez ve ilçelerinde yeni açtığı yol ve bulvar çalışmalarıyla kentin trafiğini rahatlamayı hedefleyen Büyükşehir Belediyesi, bulvarları sıcak asfalt ile buluşturarak halkın hizmetine sunmaya devam ediyor. Bu kapsamda daha evvel Karaköprü ilçesinin her iki yakasını birbirine bağlayan Narlıdere Viyadüğü ve Köprülü Kavşağı yapım çalışmaları ile trafik yoğunluğunu oldukça rahatlatan İbrahim Kolsuzoğlu Bulvarı ile Çardaklıkaya bağlantısını asfaltlayan Büyükşehir Belediyesi şimdi de sıcak asfalt serimini Beyazıt Bulvarı’nda yoğunlaştırdı.

Sıcak asfalt serimi Beyazıt Bulvarında yoğunlaştı

Şanlıurfa - Diyarbakır Karayoluna alternatif olan Çardaklıkaya Bulvarı ile Maşuk Bölgesini birbirine bağlayarak trafiği önemli ölçüde rahatlatan Beyazıt Bulvarı’nda asfalt serimini yoğunlaştıran Büyükşehir Belediyesi ekipleri caddeyi Büyükşehir Belediye Başkanı Beyazgül’ün talimatlarıyla hızlıca asfaltlayıp halkın hizmetine sunuyor.


Araç sürücülerinden Başkan Beyazgül’e teşekkür

Son günlerde hızlandırılan bulvar yapım ve asfaltlama çalışmalarından oldukça memnun kaldıklarını ifade eden araç sürücüleri yürütülen sıcak asfalt seriminden dolayı Büyükşehir Belediye Başkanı Zeynel Abidin Beyazgül’e teşekkür ettiler.

Yorumlara Git

Mısırlı alimin Türkiye ve Erdoğan sözleri dünyada yankılandı

Sıcak saatler yaşanıyor! ABD ordusu İran'a saldırdı

İran'da gizemli patlama sesleri! Sirik kentinde duyulan sesler paniğe neden oldu!

Bu ahlaksızlık durdurulmalı! Sapkınlar Boğazı kirletmeye hazırlanıyor

Ankara'da dev zirve öncesi Turkuaz operasyonu! Emniyet Müdürü çalışmaları sahada denetledi!