AKİT MENÜ

Yerel

Köpeğe çarpmamak için direksiyonu kırdı! 2 yaralı

Gaziantep'te Selda Başaran, araç sürdüğü sırada önüne çıkan köpeğe çarpmamak için manevra yapınca otomobil devrildi. Kazada, Selda Başaran ve oğlu yaralandı. Hastaneye kaldırılan yaralıların hayati tehlikesinin bulunmadığı belirtildi.

Gaziantep'te sürücüsünün yola çıkan köpeğe çarpmamak için manevra yapması sonucu devrilen otomobildeki anne ve oğlu yaralandı.

Selda Başaran'ın (30) kullandığı 27 BSC 07 plakalı otomobil, Gaziantep-Kilis kara yolunun 5. kilometresinde seyir halindeyken yola aniden köpek çıktı. Başaran'ın, köpeğe çarpmamak için manevra yapması sonucu otomobil devrildi.

Kazada, sürücü ile araçtaki oğlu Fevzi Erdem Başaran (16) yaralandı.

Sağlık ekiplerince kent merkezindeki bir özel hastaneye kaldırılan yaralıların hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.

Yorumlara Git

Mısırlı alimin Türkiye ve Erdoğan sözleri dünyada yankılandı

Sıcak saatler yaşanıyor! ABD ordusu İran'a saldırdı

İran'da gizemli patlama sesleri! Sirik kentinde duyulan sesler paniğe neden oldu!

Bu ahlaksızlık durdurulmalı! Sapkınlar Boğazı kirletmeye hazırlanıyor

Ankara'da dev zirve öncesi Turkuaz operasyonu! Emniyet Müdürü çalışmaları sahada denetledi!