AKİT MENÜ

Yerel

Ordu’daki sağanak sonrası 11 ilçede kısmi hasar oluştu

Ordu’da son 4 gündür etkili olan kuvvetli sağanak sonrası, 11 ilçede kısmi hasarlar meydana geldi.

Ordu’da son 4 gündür etkili olan kuvvetli sağanak sonrası, 11 ilçede kısmi hasarlar meydana geldi.


Ordu Valiliğinden yapılan açıklamada, bölgede son 4 gündür devam eden kuvvetli sağanak yağışların, Ordu’nun iç kesimlerindeki ilçelerinde etkili olduğu belirtilirken, çok az sayıda konut ve işyerinde su baskınlarının yaşandığı, altyapı ve yollarda da hasar oluştuğu belirtildi.

Bazı ilçelerde metrekareye 77 kilogram sağanağın düştüğü belirtilen açıklamada, Aybastı, Çamaş, Çatalpınar, Fatsa, Gölköy, Kabadüz, Kabataş, Korgan, Kumru, Mesudiye ve Ulubey ilçelerinde mahalle yollarında hasar oluştuğu, bazı konutlarda da az miktarda su baskını yaşandığı belirtildi.

Açıklamada ayrıca, kuvvetli sağanak yağışlar nedeniyle yollarda ve alt yapılarda meydana gelen hasarlara, Ordu Büyükşehir Belediyesi ve ilçe belediyelerine bağlı ekiplerce müdahale edildiği belirtilirken, valilik tarafından yapılan uyarılar ve ilgili kurumlarca alınan tedbirler sonucu, şu an itibariyle il genelinde sağanak yağmurdan kaynaklanan herhangi bir olumsuzluk olmadığına dikkat çekildi.

Yorumlara Git

Siyonist katiller ile Beyrut yönetimi aynı masada! ABD gözetiminde kirli ittifakın üçlü anlaşması imzalandı!

CHP'li iş adamı Sancaktepe Belediyesi'ndeki rüşveti ifşa etti: 700 milyonluk bağış mı olur?

İBB'nin sansürlediği konuşma! Silivri'deki Ekrem'in vekili: İstanbul düşerse Kudüs düşer

Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin'den kürsüde imrenilecek hareket! Sünnete riayet edip suyu oturarak içti!

Bakan Fidan'dan Kanada'da 'nükleer enerji' mesajı