AKİT MENÜ

Yerel

Almanya’da binlerce kişi çevre için eylem yaptı

Almanya’da iklim değişikliğine dikkat çekmek isteyen binlerce kişi çevre için protesto gösterileri düzenledi.

Almanya’da iklim değişikliğine dikkat çekmek isteyen binlerce kişi çevre için protesto gösterileri düzenledi.


Almanya’da da çevrecilerin protestoları sürüyor. Almanya’nın Kuzey Ren-Vestfalya eyaletindeki Jüchen’de bulunan Hochneukirch istasyonu çevresinde binlerce kişi iklim değişikliğini protesto etmek için toplandı. Gösterilerde hem iklim değişikliğine dikkat çekiliyor hem de Alman hükumetinin iklim politikası eleştiriliyor. Yüzlerce Alman polisinin eylemin yapıldığı alana gönderildiği açıklandı.

Protestocu Selma Schubert, “Hükumet üzerindeki baskıyı artırmak bu önemli” ifadelerini kullandı.

Öte yandan federal hükumetin İklim Kabinesi’nde Almanya’nın iklim değişikliğiyle mücadelede 2050 yılından itibaren iklime zararlı sera gazları emisyonunu sıfırlanması üzerinde çalışılıyor.

Yorumlara Git

Siyonist katiller ile Beyrut yönetimi aynı masada! ABD gözetiminde kirli ittifakın üçlü anlaşması imzalandı!

CHP'li iş adamı Sancaktepe Belediyesi'ndeki rüşveti ifşa etti: 700 milyonluk bağış mı olur?

İBB'nin sansürlediği konuşma! Silivri'deki Ekrem'in vekili: İstanbul düşerse Kudüs düşer

Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin'den kürsüde imrenilecek hareket! Sünnete riayet edip suyu oturarak içti!

Bakan Fidan'dan Kanada'da 'nükleer enerji' mesajı