AKİT MENÜ

Yerel

Karaman’da koku giderim sistemleri devreye alındı

Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem Yüce, Karaman Atıksu Arıtma Tesisi ve üç terfi merkezine kurulan koku giderim sistemlerinin devreye alındığını açıkladı.

Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem Yüce, Karaman Atıksu Arıtma Tesisi ve üç terfi merkezine kurulan koku giderim sistemlerinin devreye alındığını açıkladı.


Sakarya Su ve Kanalizasyon İdaresi (SASKİ), teknolojiyi takip ederek yeniliklere imza atmayı sürdürüyor. Bu kapsamda son olarak bir milyonluk nüfusa eşdeğer olarak inşa edilen Karaman Atıksu Arıtma Tesisi ve üç adet terfi merkezine koku giderim sistemi yerleştirildi. Başkan Yüce, yeni sistemle birlikte zaman zaman yaşanan koku sorununun tamamen tarihe karıştığını söyledi.

Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem Yüce, “Daha önceki dönemlerde kokuya sebebiyet veren ve ünitelerinin üzeri kapatılan Karaman Atıksu Arıtma Tesisi ile 32 Evler, Yazlık ve Dörtyol Terfi Merkezlerine 4 milyon 752 bin liralık yatırımla koku giderim sistemi kurduk. Bu sistemle kokuya neden olan gazlar kimyasal yıkamayla yıkanıyor. Daha sonra aktif karbon ünitesine geçiş yaparak kötü kokulu gazlar ortadan kaldırılıyor. Sistemimiz şu anda devreye alınmış durumda. Son teknoloji bu sistemle birlikte koku sorunu tamamen ortadan kalkmış oldu. Şehrimiz için çalışmaya devam edeceğiz” dedi.

Yorumlara Git

İBB'nin sansürlediği konuşma! Silivri'deki Ekrem'in vekili: İstanbul düşerse Kudüs düşer

Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin'den kürsüde imrenilecek hareket! Sünnete riayet edip suyu oturarak içti!

Bakan Fidan'dan Kanada'da 'nükleer enerji' mesajı

İran'dan ABD ve Körfez hattına gözdağı! Devrim Muhafızlarının füzeleri ve Hürmüz Boğazı kırmızı çizgimizdir!

Başkan Erdoğan'dan Kadir İnanır için taziye mesajı