AKİT MENÜ

Dünya

Beyaz Saray duyurdu! Trump ile Erdoğan...

Beyaz Saray, ABD Başkanı Donald Trump'ın Japonya'daki G-20 Zirvesi'nde Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile görüşeceğini açıkladı. Trump'ın zirvede görüşeceği liderler arasında Erdoğan dışında Rusya lideri Vladimir Putin ve Suudi Arabistan Veliaht Prensi Muhammed Bin Selman da olacak.

Güncelleme Tarihi:

Beyaz Saray, ABD Başkanı Donald Trump'ın Japonya'da düzenlenecek G-20 zirvesinde bire bir resmi görüşme yapacağı liderleri açıkladı. Beyaz Saray, Trump'ın zirvede Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile de bire bir görüşme gerçekleştireceğini duyurdu.

Japonya’nın Osaka kentinde 28-29 Haziran’daki G-20 zirvesine 19 ülkenin devlet ve hükümet başkanları katılacak. ABD Başkanı Trump'ın zirvede görüşeceği liderler arasında Erdoğan dışında Rusya lideri Vladimir Putin ve Suudi Arabistan Veliaht Prensi Muhammed Bin Selman da olacak. Görüşmelerin gün ve saatlerine dair bir açıklama ise henüz yapılmadı.

Yorumlara Git

Kaçırılma olayında 500 kilo altın iddiası

ABD’den petrole sınırlı esneme! İran'a geçici satış izni

Tuzla da yol ayrımında! CHP’ye rest, AK Parti’ye yeşil ışık

Ankara’da olaylı cenaze: İnce ve Kılıçdaroğlu yıllar sonra el sıkıştı, Özgür'ün yazısı sökülüp atıldı!

Türkiye’yi gömeceğim derken bakın ne yaptı!’ “ABD gayet iyi, okul paralı, sağlık paralı…”