AKİT MENÜ

Dünya

O ülkede NATO bünyesinde görev yapan askerler öldürüldü!

Afganistan'da NATO bünyesinde görev yapan 2 ABD askerinin öldüğü bildirildi. Kimlikleri açıklanmayan askerlerin, ülkenin neresinde ve ne zaman yaşamını yitirdiği ifade edilmedi.

Güncelleme Tarihi:

Afganistan'da NATO bünyesinde görev yapan 2 ABD askerinin öldüğü bildirildi.

Açıklama, Afganistan'daki NATO birlikleri tarafından yapıldı. 

Kimlikleri açıklanmayan askerlerin, ülkenin neresinde ve ne zaman öldürüldüğü belirtilmedi.

Taliban'dan açıklama

Bu arada Taliban tarafından yapılan açıklamada, Maydan Vardak vilayetinin Said Abad ilçesine düzenledikleri saldırıda 2 ABD askerinin öldüğünü ileri sürdü.

ABD Dışişleri Bakanı Mike Pompeo, dün akşam saatlerinde Afganistan'ın başkenti Kabil'e sürpriz ziyaret gerçekleştirerek Cumhurbaşkanı Eşref Gani ile bir araya gelmişti.

Taliban ile barış görüşmelerinde ilerleme kaydedildiğini belirten Pompeo, örgütle 3 ay içerisinde uzlaşma sağlanmasının beklendiğini ifade etmişti. 

Afganistan'da NATO çerçevesinde görev yapan 14 bin ABD askeri bulunuyor.

Yorumlara Git

Bilal Erdoğan Büyük Çamlıca Camisi’nde konuştu: İnsanlığa yapılacak en büyük hizmet budur!

CHP İzmir İl Başkanı Gümrükçü yatak odasını basına gösterdi! “Neden yapıldığını anlayamadığımız bir acayip oda”

Vance’den siyonistleri çıldırtan açıklama: İran'la nihai anlaşma sağlanacak

‘Nur’suz İngiliz’den Siyonist güzellemesi! Yahudiler bu dünyaya nur saçmaya gönderilmiş

Haymana Belediye Başkanı AK Parti'ye geçti! Rozetini Erdoğan taktı