AKİT MENÜ

Yerel

Gemlik Körfezi hayat buluyor

Bursa'nın geleceği için milyonlarca liralık yatırım yapan Büyükşehir Belediyesi, yaklaşık 51 milyon TL’ye mal olan Gemlik Atıksu Arıtma Tesisini de törenle hizmete açtı.

Güncelleme Tarihi:

 Hasan Özan  Bursa 

Bursa Büyükşehir Belediyesi’nin, Gemlik Körfezi’ni kirlilikten arındıracak alan yatırım halkalarından biri olan Gemlik Atıksu Arıtma Tesisi törenle hizmete açıldı.

Bursa’nın geleceğe daha sağlıklı bir şekilde taşınması hedefiyle yer altına milyonlarca liralık yatırım yapan Büyükşehir Belediyesi, Mudanya, Mustafakemalpaşa, Kurşunlu, Küçükkumla, Akçalar ve Nilüfer Atıksu Arıtma Tesisleri’nin ardından yaklaşık 51 milyon TL’ye mal olan Gemlik Atıksu Arıtma Tesisini de törenle hizmete açtı. Tesis, Gemlik Körfezi’ne hayat verecek yatırım halkalarından biri olan ve günlük 19 bin metreküp arıtma kapasitesiyle yaklaşık 150 bin nüfusa hizmet verecek.

Yorumlara Git

İBB'nin sansürlediği konuşma! Silivri'deki Ekrem'in vekili: İstanbul düşerse Kudüs düşer

Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin'den kürsüde imrenilecek hareket! Sünnete riayet edip suyu oturarak içti!

Bakan Fidan'dan Kanada'da 'nükleer enerji' mesajı

İran'dan ABD ve Körfez hattına gözdağı! Devrim Muhafızlarının füzeleri ve Hürmüz Boğazı kırmızı çizgimizdir!

Başkan Erdoğan'dan Kadir İnanır için taziye mesajı