AKİT MENÜ

Yerel

"Jaws geldi"! Antalya'da balıkçıların oltasına köpek balığı takıldı

Antalya'da Sıçan Adası açıklarında ava çıkan balıkçıların oltasına 2 metrelik köpek balığı takıldı.

Antalya'da av için denize açılan balıkçıların oltasına, yaklaşık 2 metre boyunda pamuk cinsi köpek balığı takıldı.

Gündüz saatlerinde Topçam mevki Sıçan Adası açıklarında balık avına çıkan balıkçılar, oltalarına takılan köpek balığını görünce şaşkına döndü.

"Jaws geldi"

Balığı kanca yardımıyla teknelerine alan balıkçılar, bu anlarıysa "Jaws geldi" diyerek cep telefonuyla kaydetti.

Kilosu 15-20 lira

Camgöz balığının pamuk türü olan ve insanlar açısından zararsız olarak bilinen köpek balığının kilosunun, 15-20 TL arasında bulunduğu belirtildi.

 

Yorumlara Git

Bakan Fidan'dan Kanada'da 'nükleer enerji' mesajı

İran'dan ABD ve Körfez hattına gözdağı! Devrim Muhafızlarının füzeleri ve Hürmüz Boğazı kırmızı çizgimizdir!

Başkan Erdoğan'dan Kadir İnanır için taziye mesajı

Ankara'da tarihi NATO Zirvesi için trafik düzenlemesi belli oldu! Valilikten vatandaşlara kritik ulaşım uyarısı!

Kadir İnanır hayatını kaybetti! Zatürre tedavisi gören oyuncudan acı haber!