AKİT MENÜ

Yerel

Düzce Belediyesi Amerikan Kelebeği ile mücadele ediyor

Düzce Belediyesi tarım zararlısı olarak bilinen Amerikan Beyaz Kelebeği ilaçlama çalışmalarına aralıksız devam ediyor.

Düzce Belediyesi tarım zararlısı olarak bilinen Amerikan Beyaz Kelebeği ilaçlama çalışmalarına aralıksız devam ediyor.


Düzce Belediyesi Veteriner İşleri Müdürlüğü ekipleri öncelik şikayetler olmak üzere Amerikan Beyaz Kelebeği mücadelesini sürdürüyor. Ağaç ve bitkileri sararak kurutan haşerelere yönelik oluşturulan 6 farklı ekiple ilaçlama yapan Belediye öncelikli olarak şikayetleri değerlendirmeye özen gösteriyor. Aynı zamanda Sivrisinek için gece saatlerinde ilaçlama yapan ekipler 24 saat esasına göre çalışıyor. Vatandaşların haşerelerden zarar görmesini en aza indirmek için çalışan ilaçlama ekibi yaz dönemi boyunca ilaçlama işlemine devam edecek.

Yorumlara Git

Kadir İnanır hayatını kaybetti! Zatürre tedavisi gören oyuncudan acı haber!

Niğde'de havai fişek fabrikasında patlama: Yaralılar var

İBB yöneticisini kaçırma olayında yeni görüntüler! İşte an be an takip cihazını takma anı

Özgür ve yandaşlarına kurultay kapısı kapandı! İstinaf Özel ve destekçilerinin başvurusunu bir kez daha reddetti!

İsrail’in sözde ermeni soykırımı adımına ASİMED’den sert tepki! "Katliam dosyasını dünyaya gönderiyoruz"