AKİT MENÜ

Dünya

Putin ve Trump, Türkiye'yi konuştu

Japonya'daki G20 Liderler Zirvesi'nde bir araya gelen Rusya Devlet Başkanı Putin ile ABD Başkanı Trump Türkiye hakkında konuştu.

Kremlin Sözcüsü Dmitriy Peskov, Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin ile ABD Başkanı Donald Trump'ın G20 Liderler Zirvesi'nde yaptıkları görüşmede Suriye'yi ele aldıklarını belirterek, "İki lider uluslararası ilişkileri, Suriye'yi ve İdlib'deki durumu görüştü. Bu bağlamda Türkiye hakkında da konuştular." dedi.

Dmitriy Peskov, Putin ile Trump'ın Japonya'nın Osaka şehrinde düzenlenen G20 Liderler Zirvesi kapsamında bugün gerçekleştirdikleri görüşmeye ilişkin gazetecilere açıklamalarda bulundu.

"Türkiye hakkında da konuştular"

İki liderin uluslararası meseleleri istişare ettiklerini anlatan Peskov, "Putin ve Trump uluslararası ilişkileri ve ticareti ele aldılar. Suriye'yi ve İdlib'deki durumu da görüştüler. Bu bağlamda Türkiye hakkında da konuştular." ifadelerini kullandı.

 

 

Yorumlara Git

Başkan Erdoğan: Küresel siyasetin oyun kurucusuyuz

İşte Siyonist katliamın faturası! 4 aylık saldırılarda 3 bin 519 can kaybı

İsrail muhalefetinden siyonistleri tir tir titreten itiraf! Erdoğan, katil Netanyahu'yu terbiye etti

Emekli ve memura zamda senaryo değişti: İşte yeni maaşlar!

CHP’li İBB raydan çıktı