AKİT MENÜ

Dünya

Twitter'dan dünyaya duyurdular! Beyaz Saray'ın Sözcüsü, Kuzey Kore'de yaralandı

Beyaz Saray’ın yeni Sözcüsü Stephanie Grisham, ABD Başkanı Trump ile Kuzey Kore lideri Kim'in görüşmesi sırasında, ABD’li ve Kuzey Koreli basın mensupları arasında çıkan arbedede yaralandı.

Beyaz Saray’ın CNN muhabiri Jim Acosta’nın Twitter’dan yaptığı açıklamaya göre, yeni Beyaz Saray Sözcüsü Grisham, Donald Trump ve Kim Jong-Un'u görüntülemeye çalışan ABD’li ve Kuzey Koreli basın mensupları arasındaki itişme sırasında yaralandı.

Acosta, bir kaynağın Grisham’ın vücudunda biraz morarmanın meydana geldiğini söylediğini aktardı.

ABD Başkanı Trump, Kore sınırındaki Askerden Arındırılmış Bölge'yi ilk kez ziyaret etti. Dün 'görüşüp merhaba deme' çağrısı yaptığı Kuzey Kore lideri Kim'le sınırda tokalaştı, Kuzey Kore tarafına geçti. Böylece ilk kez bir ABD başkanı görevdeyken Kuzey Kore'ye adım atmış oldu. ABD, Kuzey Kore ve Güney Kore liderleri de ilk kez yan yanaydı.

Yorumlara Git

Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’nde büyük provokasyon: Amedspor Bayrağı köprüye asıldı!

Başkan Erdoğan: Küresel siyasetin oyun kurucusuyuz

İşte Siyonist katliamın faturası! 4 aylık saldırılarda 3 bin 519 can kaybı

İsrail muhalefetinden siyonistleri tir tir titreten itiraf! Erdoğan, katil Netanyahu'yu terbiye etti

Emekli ve memura zamda senaryo değişti: İşte yeni maaşlar!