AKİT MENÜ

Yerel

Vatandaşlar yaralı kokarcayı elleri ile besledi

Batman’ın Kozluk ilçesinde yaralı halde benekli kokarca bulundu.

Batman’ın Kozluk ilçesinde yaralı halde benekli kokarca bulundu. Vatandaşların yemek ve su verdiği hayvan tekrar doğaya bırakıldı.


Kozluk ilçesine bağlı Çevizlik Mahallesi’nde yaralı vaziyette bulunan kokarcaya mahalle sakinleri tarafından yemek ve su verildi. Yaralı kokarcayı Cevizlik Mahallesi ile Geyikli köyü arasındaki kırsal alanda bulduğunu belirten M. Salih Yalçın, "Açlık ve susuzluktan ölmek üzereyken tarlada bulduğum bu ilginç hayvanı ilk başta tanıyamadım. Yanına gittiğimde yaralı ve açlıktan ölmek üzereydi. Yemek ve su vererek yarasını kendi imkanımla tedavi etmeye çalıştım. İlk kez bölgede karşılaştığım benekli kokarcayı daha sonra doğaya tekrar bıraktım” dedi.

Yorumlara Git

Niğde'de havai fişek fabrikasında patlama: Yaralılar var

İBB yöneticisini kaçırma olayında yeni görüntüler! İşte an be an takip cihazını takma anı

Özgür ve yandaşlarına kurultay kapısı kapandı! İstinaf Özel ve destekçilerinin başvurusunu bir kez daha reddetti!

İsrail’in sözde ermeni soykırımı adımına ASİMED’den sert tepki! "Katliam dosyasını dünyaya gönderiyoruz"

Trans öğretmen rezaletinde tepkiler sonuç verdi: LGBT dostu sapık da müdür de kovuldu