AKİT MENÜ

Dünya

Ruhani tarih verip dünyaya ilan etti! "Eğer sözler yenine gelmezse..."

ABD ile savaşın eşiğin gelen İran'da Cumhurbaşkanı Hasan Ruhani, 7 Temmuz'dan itibaren zenginleştirilmiş uranyum seviyesinin 3,67'ye çıkartılacağını açıkladı.

İran Cumhurbaşkanı Hasan Ruhani, ülkesinin zenginleştirilmiş uranyum seviyesini 7 Temmuz'dan sonra 3.67'ye çıkartacağını duyurdu.

"Nükleer anlaşmaya bağlı kalan taraflar sözlerini yerine getirmezse Arak Nükleer Reaktörü eski faaliyetlerine yeniden başlayacak" diyen Ruhani, ABD ve Avrupa'ya müzakare çağrısı yaptı.

Ruhani, anlaşmanın diğper tarafı anlaşmaya sadık kalırsa kendilerinin de nükleer anlaşmanın şartlarını yerine getireceğini söyledi.

Tahran ültimatom vermişti

ABD'nin yaptırımlarına karşı 8 Mayıs'ta anlaşmaya taraf ülkelere 60 gün süre veren İran, zenginleştirilmiş uranyum kapasitesini arttıracağını açıklamıştı.

İran Atom Enerjisi Kurumu Sözcüsü Behruz Kemalvendi, daha önce yaptığı açıklamada, 300 kilogram uranyum stok limitini 27 Haziran itibarıyla aşacaklarını duyurmuştu.

Yorumlara Git

Özgürcüler hep aynı! Kapı dışarı edildi ama hala il başkanı sıfatını kullanıyor!

Kubilay Kaan Kundakçı cinayeti davasında ilk duruşma: Acılı annenin feryadı yürek dağladı

12. Yargı Paketi Meclis'e geldi! AK Parti cephesi detayları açıkladı

'Şutlan Özgür' taraftarları Bursa İl Başkanlığı’na da barikat kurdu!

Diplomasi tüm hızıyla sürüyor! Kalıcı barış olacak mı?