AKİT MENÜ

Yerel

Yürüdükleri çevreyi temizlediler

Ordu’nun Fatsa ilçesinde bir grup çevre dostu doğa yürüyüşü etkinliklerinde çevredeki çöpleri topladı.

Ordu’nun Fatsa ilçesinde bir grup çevre dostu doğa yürüyüşü etkinliklerinde çevredeki çöpleri topladı.


Fatsalı iş adamı Kerem Varan ve arkadaşları doğa yürüyüşünde, yürüdükleri güzergahta doğaya atılan bütün çöpleri topladı. Topladıkları bu çöpleri poşete dolduran ekip daha sonra en yakın çöp toplama alanına bıraktı.

Doğa yürüyüşü sırasında çirkin görüntüleri ortadan kaldırmak adına böyle bir etkinlik yaptıklarını söyleyen Kerem Varan, “Doğa dostu ekibimizle Coruk deresinde doğa yürüyüşü ve çevre temizliği yaparak değerlendirdik. Bizi en çok üzen de topladığımız çöpler içerisinde zirai ilaç kutularının olması oldu. Bu zirai ilaç kutuları derelerde bulunan balıklara zarar veriyor. Üreticilerimizden ricamız bu kutuları gelişigüzel doğaya atmasınlar” diye konuştu.

Yorumlara Git

Askeri iletişim kuruldu Kırmızı telefon hattı

NATO Zirvesi öncesi operasyon! Tutuklanan akademisyen bakın kim çıktı

Türkiye’de intihar bilançosu gizlenen hakikatleri ortaya çıkardı! 6284 ve süresiz nafaka kıskacı erkekleri ölüme sürüklüyor!

Nixon ile kıyaslayan Vance'den şok sözler! Trump, derin devletin hedefinde

Halkbank davasındaki ihanet hala hafızalarda! Sözcü’den şimdi de sözde ABD karşıtlığı