AKİT MENÜ

Yerel

Manisa'da arının soktuğu çiftçi hastaneye kaldırıldı

Manisa’nın Sarıgöl ilçesinde arı sokması sonucu fenalaşan çiftçi hastaneye kaldırıldı.

Şeyhdavutlar Mahallesi'ndeki tarlasında fiğ hasadı yapan Yaşar Gedikoğlu (45), eşek arısı tarafından sokulmasının ardından fenalaştı.

Yakınlarının çağırdığı ambulansla Sarıgöl Devlet Hastanesine kaldırılan Gedikoğlu, ilk müdahalesinin ardından Salihli Devlet Hastanesine sevk edildi.

Yoğun bakım ünitesine alınan Gedikoğlu'nun sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu öğrenildi.

Yorumlara Git

Siyonist İsrail çetesinde sivil ve askerler kapıştı ‘Barınakta’ birbirlerini yemeye başladılar

44 yıl önceki maçta neler olmuştu neler! ‘Gijon rezaleti’nde intikam zamanı

Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz’dan emekli ve memura ek zam açıklaması: "Enflasyona ezdirmeyeceğiz"

Riyakâr Atatürkçü dernek rezaletlerden değil fikirden rahatsız! Halil Ergün’e 5816 sopası

63 CHP’li hakkında flaş karar: Cemevi'ndeki rezaletin faturası çıktı