AKİT MENÜ

Yerel

Körfez’de atıklar enerjiye dönüşüyor

Körfez Belediyesi tarafından ilçe genelinde toplanan hacmi atıklar, yakılarak enerjiye dönüştürülüyor.

Körfez Belediyesi tarafından ilçe genelinde toplanan hacmi atıklar, yakılarak enerjiye dönüştürülüyor.


Körfez Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü yetkilileri, çevre kirliliğinin önüne geçmek, doğayı korumak ve atıkları geri dönüştürmek için Sıfır Atık Projesi gayretli çalışmasını sürdürüyor. Atık Getirme Merkezi’nde toplanan ve yanabilir durumdaki mobilya, çekyat, koltuk, yatak gibi hacimli atıklar Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından çimento fabrikalarına gönderiliyor. Atıklar burada yakılarak enerjiye dönüştürülüyor.

Çöp sahalarında yer işgal eden bu atıklar enerjiye dönüştürülerek ülke ekonomisine katkı sağlıyor. Günde yaklaşık 3 ton atık bu şekilde çimento tesislerinde yakılarak enerjiye dönüşüyor.

Yorumlara Git

44 yıl önceki maçta neler olmuştu neler! ‘Gijon rezaleti’nde intikam zamanı

Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz’dan emekli ve memura ek zam açıklaması: "Enflasyona ezdirmeyeceğiz"

Riyakâr Atatürkçü dernek rezaletlerden değil fikirden rahatsız! Halil Ergün’e 5816 sopası

63 CHP’li hakkında flaş karar: Cemevi'ndeki rezaletin faturası çıktı

Sokak borazancısı Özel'den 'hendek'çi Demirtaş'a methiye