AKİT MENÜ

Yerel

İbretlik son! Sentetik zehir bu hale getirdi

İstanbul’da sentetik uyuşturucu madde kullandığı iddia edilen 22 yaşındaki genç ölü bulundu.

İstanbul’un Beyoğlu ilçesinde sentetik uyuşturucu madde kullandığı iddia edilen 22 yaşındaki genç hayatını kaybetti.

Bölgeden geçen vatandaşlar hareketsiz yatan bir şahsın olduğunu görerek, sağlık ve polis ekiplerine haber verdi.

Yüksek doz

İhbar üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri, ilk yaptıkları incelemede Serhat T.  isimli gencin yüksek dozda uyuşturucu madde kullanarak hayatını kaybettiğini belirledi.

Olay yeri inceleme ekipleri ise, gencin hayatını kaybettiği bölgede çalışma yaptı.

Gencin cenazesi incelemelerin ardından cenaze arabası ile İstanbul Adli Tıp Kurumuna kaldırıldı. Polisin olayla ilgili incelemesi devam ediyor.

Yorumlara Git

44 yıl önceki maçta neler olmuştu neler! ‘Gijon rezaleti’nde intikam zamanı

Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz’dan emekli ve memura ek zam açıklaması: "Enflasyona ezdirmeyeceğiz"

Riyakâr Atatürkçü dernek rezaletlerden değil fikirden rahatsız! Halil Ergün’e 5816 sopası

63 CHP’li hakkında flaş karar: Cemevi'ndeki rezaletin faturası çıktı

Sokak borazancısı Özel'den 'hendek'çi Demirtaş'a methiye