AKİT MENÜ

Dünya

ABD kuklası BAE pes etti: Çekiliyoruz

Yemen'de binlerce insanı katleden ABD kuklası Birleşik Arap Emirlikleri, hedefine ulaşamayınca Husilere karşı başlatılan savaşta artık yer almayacaklarını duyurdu.

Birkaç haftadır Yemen’den güçlerini çektiğine dair haberlerin dolaştığı Birleşik Arap Emirlikleri (BAE) iddiaları doğruladı.

BAE’den yetkili bir ismin AFP’ye verdiği demece göre BAE askeri stratejiye son verip ‘önce barış’ stratejisine geçiş yapıyor.

BAE’nin Yemen’de müttefiki Suudi Arabistan ile de gerilimler yaşadığı iddialar arasında.

Yemen’de Husiler en son Amerikan yapımı Patriot sistemlerini ve Suudi Arabistan’ın havaalanlarını hedef almıştı.

Yorumlara Git

İran savaşı geride ne bıraktı? Pentagon ve ekonomi için zor tablo

"O, harika bir şekilde kazandı" dedi ama… Seçimi Trump kazandı

“Kapalı kadınlar imha edilsin” demişti! İşte Türkiye’yi ayağa kaldıran laikçi yobazın ilk ifadesi

Kılıçdaroğlu Sözcü TV’de üçünü de rezil etti! Karahasanoğlu yazdı

CHP’li belediyelerin kültür sanat aşkı tamamen “duygusal”! Festival adı altında yine alkol yine kavga