AKİT MENÜ

Dünya

Onlarca işgalci siyonist Mescid-i Aksa’ya baskın yaptı!

İşgal güçlerinin yoğun güvenlik önlemleri altında onlarca Yahudi yeleşimci Mescid-i Aksa’ya baskın düzenledi.

50 Yahudi yerleşimci bu sabah (8 Temmuz Pazartesi) işgal güçlerinin yoğun güvenlik önlemleri altında El-Mağaribe Kapısı’ndan girerek Mescid-i Aksa’ya baskın düzenledi.

Mescid-i Aksa’nın kapısında görevli işgal polislerinin Filistinli gençlerin kimliklerine girişte el koyduğu ve işgal güçlerinin El-Mağaribe Kapısı’nı Yahudi yerleşimci grupların girişlerinin ardından saat 11’de kapattığı belirtildi.

Fanatik Yahudi yerleşimcilerden oluşan grupların işgal güçlerinin himayesinde Mescid-i Aksa’nın avlusunda dolaştıkları kaydedildi.

Mescid-i Aksa’yı Yahudiler ve Müslümanlar arasında zaman ve mekan bakımından ikiye bölme planları yapan işgal yönetimi, oldubitti yaparak bu planlarını hayata geçirebileceği zemini hazırlamaları için Yahudi yerleşimcileri Mescid-i Aksa’ya baskın düzenlemeye teşvik ediyor.

İşgal güçlerinin himayesinde Mescid-i Aksa’ya giren Yahudi yerleşimciler, bir süre avluda dolaştıktan sonra Es-Silsile Kapısı’ndan çıkıyor.

İşgal polisi Yahudi yerleşimcilerin Mescid-i Aksa’ya baskın düzenlemesine öğleden önce ve sonra olmak üzere iki ayrı zaman diliminde izin verirken, Yahudi yerleşimciler baskınlar için daha çok cemaatin az olduğu sabah saatlerini tercih ediyor.

Kaynak: Filistin Enformasyon Merkezi

Yorumlara Git

İran savaşı geride ne bıraktı? Pentagon ve ekonomi için zor tablo

"O, harika bir şekilde kazandı" dedi ama… Seçimi Trump kazandı

“Kapalı kadınlar imha edilsin” demişti! İşte Türkiye’yi ayağa kaldıran laikçi yobazın ilk ifadesi

Kılıçdaroğlu Sözcü TV’de üçünü de rezil etti! Karahasanoğlu yazdı

CHP’li belediyelerin kültür sanat aşkı tamamen “duygusal”! Festival adı altında yine alkol yine kavga