AKİT MENÜ

Yerel

Şanlıurfa modern yollara kavuşuyor

Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, kent merkezi ve ilçelerde yol çalışmalarını sürdürüyor.

Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, kent merkezi ve ilçelerde yol çalışmalarını sürdürüyor.


Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Zeynel Abidin Beyazgül’ün talimatları ile şehir merkezinde ve ilçelerde yol yapım ve bulvar çalışmaları yoğunlaştırıldı. Şanlıurfa’ya yeni yollar kazandırmak için 40 dereceyi aşan sıcaklıklarda mesai yapan Büyükşehir Belediyesi ekipleri, bu kez Seyrantepe Mahallesinde Şehit Cihangir Çubukçu caddesinde sıcak asfalt çalışmalarını tamamlayarak güzergahı trafiğe kazandırdı.

Sıcak havaya rağmen büyükşehir ekiplerinin yoğun bir çalışma sergilediklerini belirten Seyrantepe Mahallesi sakinleri, Beyazgül’e ve ekibine teşekkür etti.

Seyrantepe Mahallesi Muhtarı Veysi Demir ise "Başkanımız başkaBeyazgül bizleri ziyaretinde vatandaşlarımızın yol taleplerini kendisine ilettik. Başkanımız hemen talimat verdi ve alanda çalışmalar başladı. Yolumuzun tamamlanması ile trafikte rahatlama yaşadık. Bizlere olan yaklaşımlarından dolayı Başkanımız Zeynel Abidin Beyazgül’e teşekkür ederiz" dedi.

Yorumlara Git

Mizah kılıfıyla Cumhurbaşkanı’na hakarete sert tepki! Şamil Tayyar: Densizliğin şaka ambalajıyla sunulmasının mizahla hiçbir ilgisi olamaz!

Ağaç A.Ş’de yandaşa para var borca yok!

Cemevindeki rezil provokasyona sert tepki! “Kürt Siyaseti bu ahlaksızlığa alet edilerek önümüzdeki on yılını da heder edecek!”

Terör devleti İsrail rahat durmuyor İran’dan sert uyarı

Şer ittifakı deşifre oldu