AKİT MENÜ

Dünya

Trump'tan yaptırım tehdidi: Yakında aktif olacak

ABD Başkanı Donald Trump, İran'ı hedef alacak önemli ölçüde artırılmış yaptırımların yakın zamanda devreye gireceğini açıkladı. Trump yaptığı açıklamada, "İran'a yönelik arttırılmış yaptırımlar yakında aktif olacak" dedi.

Güncelleme Tarihi:

ABD Başkanı Donald Trumpİran yönetimini hedef alan yeni bir açıklama yaptı.

Tahran yönetimini tehdit eden Trump, sosyal medya hesabı Twitter'dan yaptığı açıklamada, "İran, John Kerry ve Obama yönetimi tarafından yapılan korkunç 150 milyar dolarlık anlaşmayı tamamen ihlal ederek gizlice "zenginleştiriyor." Unutmayın, bu anlaşma kısa bir süre içinde sona erecekti. Yaptırımlar yakında önemli ölçüde artırılacak!" dedi.

Ayrıntılar geliyor...

Yorumlara Git

İran savaşı geride ne bıraktı? Pentagon ve ekonomi için zor tablo

"O, harika bir şekilde kazandı" dedi ama… Seçimi Trump kazandı

“Kapalı kadınlar imha edilsin” demişti! İşte Türkiye’yi ayağa kaldıran laikçi yobazın ilk ifadesi

Kılıçdaroğlu Sözcü TV’de üçünü de rezil etti! Karahasanoğlu yazdı

CHP’li belediyelerin kültür sanat aşkı tamamen “duygusal”! Festival adı altında yine alkol yine kavga