AKİT MENÜ

Yerel

Körfezde çevre düzenleme çalışmaları devam ediyor

Körfez Belediyesi, yaz aylarında vatandaşların yoğun olarak ziyaret ettiği parklarda ışıklandırma, ilçe genelinde ise ot biçme çalışmalarını sürdürüyor.

Körfez Belediyesi, yaz aylarında vatandaşların yoğun olarak ziyaret ettiği parklarda ışıklandırma, ilçe genelinde ise ot biçme çalışmalarını sürdürüyor.


Körfez Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, parklarda yoğun şekilde çalışmalarını devam ettiriyor. Ekipler, standartların altında olan parklardaki ışıklandırmalar tespit ederken, ışıklandırma sistemlerine güçlendirme yaparak çocukların ve ailelerin rahatça vakit geçirecekleri ortam oluşturuyor. Işıklandırmaların yanı sıra, ekipler boş araziler ve kamuya ait alanlarda çalışma yaparak, kaldırımlardaki yabani otları da temizliyor.

Ot biçme sırasında araçlara ve çevreye zarar gelmemesi adına önlemler alan ekiplerin çalışmasında bir kişi otları biçerken, diğer bir kişi de araçların park halinde olduğu alanlarda siperlik kullanarak zarar görmesini engelliyor. Konuyla ilgili açıklama yapan Körfez Belediyesi ekipleri, parklarda ve sahil kesimlerindeki çalışmaların devam edeceğini belirterek, “Her bölgede belirli periyota göre ekiplerimiz çalışmalarını sürdürüyor” dediler.

Yorumlara Git

Mizah kılıfıyla Cumhurbaşkanı’na hakarete sert tepki! Şamil Tayyar: Densizliğin şaka ambalajıyla sunulmasının mizahla hiçbir ilgisi olamaz!

Ağaç A.Ş’de yandaşa para var borca yok!

Cemevindeki rezil provokasyona sert tepki! “Kürt Siyaseti bu ahlaksızlığa alet edilerek önümüzdeki on yılını da heder edecek!”

Terör devleti İsrail rahat durmuyor İran’dan sert uyarı

Şer ittifakı deşifre oldu