AKİT MENÜ

Dünya

Moskova'da termik santralde patlama: 11 yaralı

Rusya'nın başkenti Moskova'da termik elektrik santralinde gaz borusunun patlaması sonucunda çıkan yangında 11 kişi yaralandı.

Rusya Acil Durumlar Bakanlığı yetkilileri, Moskova'nın Mıtışçi bölgesindeki "Severnaya" santralinde çıkan yangında 11 kişinin yaralandığını açıkladı.

Yangının, santraldeki gaz borusunun patlaması sonucu çıktığı ifade edildi.

Olay yerine itfaiye ekipleri ve hava araçları gönderildi.

Moskova'da 1992 yılından bu yana kullanılan Severnaya Termik Santrali, Rus enerji şirketi Mosenegro'ya ait. 

 

Yorumlara Git

CHP’de trol depremi: 34 bin trol hesap mercek altında

Akın Gürlek açıkladı: Aysel cinayete kurban gitti

Pasifik'te Narko Operasyonu: En Az 2 Ölü

Arakçi'den ABD müzakereleri açıklaması: "İlk gerçek sınav Lübnan"

ABD-İran müzakerelerinde ilk tur tamamlandı: 60 gün içinde nihai anlaşma hedefi