AKİT MENÜ

Yerel

İki günlük denetimde 353 kişi yakalandı

Edirne'de iki gün boyunca yapılan denetimlerde çeşitli uyruklardan 353 düzensiz göçmen yakalandı.

Edirne'de yasa dışı yollardan yurt dışına çıkma hazırlığındaki 353 düzensiz göçmen yakalandı.

İl Jandarma Komutanlığı ile 54. Mekanize Piyade Tugay Komutanlığına bağlı hudut birlikleri, sınırı kaçak geçmeye çalışan gruplar olduğunu tespit etti.

İpsala, Meriç ve Enez ilçeleri ile sınır köylerinde iki gün boyunca yapılan denetimlerde Pakistan, Afganistan, Irak, Fas, Filistin, Mısır, Vietnam ve İran uyruklu 313 düzensiz göçmen yakalandı.

Denizde operasyon

Sahil Güvenlik Komutanlığı ekipleri, Enez açıklarındaki lastik botta düzensiz göçmenler olduğunu tespit etti.

Durdurulan botta aralarında çocukların da olduğu Hindistan, Afganistan ve İran uyruklu 40 kişi yakalandı. Karaya çıkarılan düzensiz göçmenler sağlık kontrolünden geçirildi.

Düzensiz göçmenler, işlemlerinin ardından Edirne Göç İdaresi Müdürlüğüne gönderildi.

Yorumlara Git

Ağaç A.Ş’de yandaşa para var borca yok!

Cemevindeki rezil provokasyona sert tepki! “Kürt Siyaseti bu ahlaksızlığa alet edilerek önümüzdeki on yılını da heder edecek!”

Terör devleti İsrail rahat durmuyor İran’dan sert uyarı

Şer ittifakı deşifre oldu

Mafya 3 kuruşla yaptırıyor da Ekrem mi yapamayacak! Kağan bey satın alındığını ilan etti