AKİT MENÜ

Dünya

Suudi akademisyenden tepki! Türk yemeği yiyip boykota çağrıyorlar

Fransız basınına konuşan bir Suudi akademisyen, Veliaht Prens bir Selman’a tepki gösterdi.

 Münübe Yılmaz 

Fransız basınına konuşan bir Suudi akademisyen, Veliaht Prens bir Selman’a tepki gösterdi. Her yıl binlerce Suudi’nin Türkiye’yi ziyaret ettiğini belirten akademisyen, gazeteci Cemal Kaşıkçı’nın öldürülmesinin ardından Ankara’nın cinayeti örtmemesi nedeniyle Suudi’de Türkiye’ye karşı tepki oluştuğunu söyledi.

Veliaht Prens Muhammed bin Selman ve BAE’nin Veliaht Prensi Muhammed bin Zayed’in desteklediği medya kuruluşları Türkiye’yi boykot çağrısı yapmaya başladığını belirten akademisyen ”Türkiye’ye gitmeyin”, “Türkiye güvenli değil” ifadelerinin komik olduğunu belirtti. Suudi akademisyen “Suudiler kendi ülkelerinde bile Türk restoranlarına gitmeye bayılıyorlar. Türk restoranındaki yemekleri bittikten sonra şöyle tweet atarlar: Türkiye’ye gitmeyin” ifadelerini kullandı.

Yorumlara Git

CHP’de trol depremi: 34 bin trol hesap mercek altında

Akın Gürlek açıkladı: Aysel cinayete kurban gitti

Pasifik'te Narko Operasyonu: En Az 2 Ölü

Arakçi'den ABD müzakereleri açıklaması: "İlk gerçek sınav Lübnan"

ABD-İran müzakerelerinde ilk tur tamamlandı: 60 gün içinde nihai anlaşma hedefi