AKİT MENÜ

Yerel

Menteşe Belediyesinden atık getirene, hediye

Menteşe Belediyesi’nin çocukların geri dönüşüme olan ilgisini arttırmayı hedeflemek için düzenlediği ödüllü atık toplama yarışması başladı.

Menteşe Belediyesi’nin çocukların geri dönüşüme olan ilgisini arttırmayı hedeflemek için düzenlediği ödüllü atık toplama yarışması başladı. Kampanya kapsamında 2 litre atık yağ, 30 adet atık pil, 2 büyük poşet ambalaj atığı veya 1 adet elektronik atık (saç kurutma makinesi, ütü, tost makinesi vb.) getiren çocuklara futbol, basketbol veya voleybol topu hediye edilecek.


Kampanya hakkında bilgi veren Menteşe Belediye Başkanı Bahattin Gümüş, “Çocukların kış ayında atık toplama kampanyasına olan yoğun ilgisini yaz ayında da devam ettiriyoruz. Kampanya ile geleceğimiz olan çocuklarımıza her atığın çöp olmadığını öğretmeyi, temiz toplum, temiz çevre bilincini aşılamayı hedefliyoruz. Atık toplayan çocuklarımıza hediye ettiğimiz futbol, basketbol veya voleybol topu ile de çocukların sporla olan ilgilerini arttırmış oluyoruz” dedi.

Yorumlara Git

Ağaç A.Ş’de yandaşa para var borca yok!

Cemevindeki rezil provokasyona sert tepki! “Kürt Siyaseti bu ahlaksızlığa alet edilerek önümüzdeki on yılını da heder edecek!”

Terör devleti İsrail rahat durmuyor İran’dan sert uyarı

Şer ittifakı deşifre oldu

Mafya 3 kuruşla yaptırıyor da Ekrem mi yapamayacak! Kağan bey satın alındığını ilan etti