AKİT MENÜ

Yerel

Alanya’da bayat ekmekler sokak hayvanlarına yem oluyor

Alanya Belediyesi ekmek israfını önlemek adına 2017’de hayata geçirdiği ‘Ekmeğini Değerlendir’ projesini devam ettiriyor.

Alanya Belediyesi ekmek israfını önlemek adına 2017’de hayata geçirdiği ‘Ekmeğini Değerlendir’ projesini devam ettiriyor.


Alanya Belediye Başkanı Adem Murat Yücel’in 2 yıl önce hayata geçirdiği ‘Ekmeğini Değerlendir’ projesi, büyüyerek devam ediyor. Ulusal ve yerel bazda büyük takdir toplayan proje kapsamında Şehir merkezinde cadde ve sokaklara yerleştirilen bayat ekmek toplama kutuları sayesinde hem israf engelleniyor hem de toplanan ekmekler sokak hayvanlarına yemek oluyor. Vatandaşların Toplama kutularına bıraktığı bayat ekmekler, Alanya Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü’ne bağlı ekiplerce toplanarak değerlendiriliyor.

Alanya Belediyesi, Bayat Ekmek Toplama Kutusu projesiyle ekmek israfıyla ilgili duyarlılık oluşturarak vatandaşı bilinçlendirmeyi hedefliyor.

Yorumlara Git

Tedirgin eden kararlar! Cinsiyet değişikliği düzenlemesinde soru işaretleri

Mizah kılıfıyla Cumhurbaşkanı’na hakarete sert tepki! Şamil Tayyar: Densizliğin şaka ambalajıyla sunulmasının mizahla hiçbir ilgisi olamaz!

Ağaç A.Ş’de yandaşa para var borca yok!

Cemevindeki rezil provokasyona sert tepki! “Kürt Siyaseti bu ahlaksızlığa alet edilerek önümüzdeki on yılını da heder edecek!”

Terör devleti İsrail rahat durmuyor İran’dan sert uyarı