AKİT MENÜ

Yerel

Köydeki kötü kokuyu gidermek için çalışma başlatıldı

Kütahya’nın Dumlupınar ilçesine bağlı Ağaçköy’de foseptik çukurunun köy içinde bulunmasından kaynaklı kötü koku nedeniyle, İlçe Kaymakamlığı Özel İdaresi tarafından çalışama başlatıldı.

Kütahya’nın Dumlupınar ilçesine bağlı Ağaçköy’de foseptik çukurunun köy içinde bulunmasından kaynaklı kötü koku nedeniyle, İlçe Kaymakamlığı Özel İdaresi tarafından çalışama başlatıldı.


Başlatılan çalışma ile köy içinde bulunan foseptik çukurunun, köy dışına alınıyor.

Dumlupınar Kaymakamı Abdulkerem Abbasoğlu, yaptığı açıklamada, ’’Çalışmalar kapsamında özel İdare ekiplerimiz tarafından alt yapı çalışmaları için gerekli hazırlıklar yapılarak malzeme tedariği sağlandı. Daha sağlıklı bir yaşam ortamının sağlanması için köyümüzün kanalizasyon foseptik çukurlarının yeniden kazılmasını gündeme alarak çalışmalara başladık. En yakın zamanda çalışmalarımızı tamamlayacağız ve köydeki kokunun giderilmesini sağlayacağız’’ ifadelerini kullandı.

Yorumlara Git

Ağaç A.Ş’de yandaşa para var borca yok!

Cemevindeki rezil provokasyona sert tepki! “Kürt Siyaseti bu ahlaksızlığa alet edilerek önümüzdeki on yılını da heder edecek!”

Terör devleti İsrail rahat durmuyor İran’dan sert uyarı

Şer ittifakı deşifre oldu

Mafya 3 kuruşla yaptırıyor da Ekrem mi yapamayacak! Kağan bey satın alındığını ilan etti