AKİT MENÜ

Yerel

Bayramlaşmak üzere çıktığı evine 37 gün sonra cenazesi geldi

Aydın'da Ramazan Bayramı'nda bayramlaşmak üzere gittiği akrabasının evinin merdivenlerinden düşen bir kişi, 36 gündür tedavi gördüğü hastanede hayatını kaybetti.

Aydın’ın Köşk ilçesine bağlı Kırsal Koçak Mahallesi’nde yaşayan 49 yaşındaki Necip Bingöl, bayramlaşmak için çıktığı evine bir daha dönemedi. 37 gün sonra eve cenazesi gelen talihsiz adam toprağa verildi.

Edinilen bilgiye göre; Ramazan Bayramı’nda Köşk Koçak Mahallesi’nden İzmir’in Ödemiş ilçesine bağlı kırsal Hamaköy’deki akrabasına bayramlaşmaya giden Necip Bingöl, ziyaret esnasında Hamaköy’deki akrabasının evinde merdivenlerden düştü. 112 Acil Servis ambulansı ile tedavi için Ödemiş’e kaldırılan Necip Bingöl yaklaşık 36 gündür tedavi gördüğü hastanede hayatını kaybetti. Bingöl ikamet ettiği Koçak Mahallesi’nde toprağa verildi.

Yorumlara Git

Rüvşet paraları Veli’de toplanmış! Kasa Ağbaba

Barış Alper'in kaçırdığı pozisyon Azerbaycanlı spikeri çileden çıkardı

YKS'de yapay zekâyla kopya çekerken yakalandı! Savunması “pes” pes dedirtti

CHP’li Şile Belediyesi’ne bir operasyon daha! Çok sayıda gözaltı var

Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Bakan Çiftçi’nin “Çorum” diyaloğu gündem oldu! Duyan, kahkahalara boğuldu