AKİT MENÜ

Yerel

Otogarda yaşlı kadının korkunç ölümü

Manisa'nın Salihli ilçesinde, otogarda sağa dönüş yapmak isteyen yolcu minibüsünün çarptığı Naciye Gönültaş, yaşamını yitirdi.

Kaza, saat 15.00 sıralarında Salihli Otogarı'nda meydana geldi. Sabahattin E. (61) yönetimindeki 45 BB 190 plakalı yolcu minibüsü, otogarda sağa dönüş yaptığı sırada, Naciye Gönültaş'a çarptı. Ağır yaralanan Gönültaş, çevredekilerin ihbarı üzerine gelen 112 Acil Servis ambulansı ile Salihli Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Gönültaş, burada doktorların müdahalesine rağmen kurtarılamadı.

Polis, minibüs şoförü Sabahattin E.'yi gözaltına alındı.

Yorumlara Git

Rüvşet paraları Veli’de toplanmış! Kasa Ağbaba

Barış Alper'in kaçırdığı pozisyon Azerbaycanlı spikeri çileden çıkardı

YKS'de yapay zekâyla kopya çekerken yakalandı! Savunması “pes” pes dedirtti

CHP’li Şile Belediyesi’ne bir operasyon daha! Çok sayıda gözaltı var

Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Bakan Çiftçi’nin “Çorum” diyaloğu gündem oldu! Duyan, kahkahalara boğuldu