AKİT MENÜ

Dünya

ABD'den Afganistan'da katliam: Çoğu çocuk ve kadın 18 ölü!

ABD'nin Afganistan'ın orta kesiminde düzenlediği bombardımanlar ve baskınlar sonucu 18 sivil yaşamını yitirdi.

ABD'nin Afganistan'ın orta kesiminde düzenlediği bombardımanlar ve baskınlar sonucu 18 sivil yaşamını yitirdi.

Yerel kaynakların aktardığı bilgilere göre, ülkenin orta kesiminde yer alan Meydan Vardak ilinin Cagatu ilçesinde ABD sivil alanlara yönelik şiddetli saldırılar gerçekleştirdi.

Bölge kaynakları Cagatu ilçesinin Belend Hil, Lagaryu, Kemal Hil ve Çopan bölgelerinde gerçekleştirilen saldırılarda çok sayıda sivilin öldüğünü ve yaralandığını belirtti.

Gece saatlerinde gerçekleştirilen baskınlarda ABD askerleri ve Kabil hükümetine bağlı birlikler yer aldı.

Baskınlar sırasında çok sayıda ev ağır hasar görürken, sivillere ait özel eşyaların da çalındığı ve birçok yaşam malzemesine zarar verildiği belirtildi.

Baskınlar sırasında çoğu kadın ve çocuk en az 18 sivil öldürülürken, çok sayıda sivil de yaralandı.

Kabil hükümeti kaynakları saldırılarda Taliban mensuplarının hedef alındığını ve 24 Taliban üyesinin öldürüldüğünü öne sürüyor.

Ancak bölge kaynakları, saldırılarda yalnızca sivillerin zarar gördüğünü ifade ediyor.

Bölgeden sivil kayıplarını doğrulayan görüntüler de sosyal medyada servis edildi.

Kaynak: Mepa News

Yorumlara Git

Pasifik'te Narko Operasyonu: En Az 2 Ölü

Arakçi'den ABD müzakereleri açıklaması: "İlk gerçek sınav Lübnan"

ABD-İran müzakerelerinde ilk tur tamamlandı: 60 gün içinde nihai anlaşma hedefi

Katil İsrail'den kademeli soykırım! Filistinlileri hedef aldılar

Trump'ın istediği oldu! Ülkenin yeni lideri belli oldu