AKİT MENÜ

Yerel

Ağaç keserken üzerine tomruk düşmesi sonucu öldü

Adana'da ormanda ağaç kesimi yapan 65 yaşındaki Mustafa Güngör, üzerine tomruk düşmesi sonucu hayatını kaybetti.

Adana'nın Feke ilçesinde ormanda ağaç kesimi yapan Mustafa Güngör(65), üzerine tomruk düşmesi sonucu yaşamını yitirdi. 

Olay, ilçeye bağlı kırsaldaki Güzpınarı Mahallesi'nde öğle saatlerinde meydana geldi. Orman kesimi yapan Mustafa Güngör, kesim sahasında ayağının kayması sonucu yere düştü. Bu arada engebeli olan alanda yukarıdan kayan bir tomruk Mustafa Güngör'e çarptı. Ağır yaralanan Güngör, çağrılan ambulansla Feke Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Ancak yapılan müdahaleye rağmen kurtarılamayan Mustafa Güngör'ün cenazesi Adana Adli Tıp Kurumu morguna gönderildi.

Jandarma, olayla ilgili çalışma başlattı.

Yorumlara Git

Ağaç A.Ş’de yandaşa para var borca yok!

Cemevindeki rezil provokasyona sert tepki! “Kürt Siyaseti bu ahlaksızlığa alet edilerek önümüzdeki on yılını da heder edecek!”

Terör devleti İsrail rahat durmuyor İran’dan sert uyarı

Şer ittifakı deşifre oldu

Mafya 3 kuruşla yaptırıyor da Ekrem mi yapamayacak! Kağan bey satın alındığını ilan etti