AKİT MENÜ

Yerel

İzmir'de otomobil otobüs durağına girdi: 2 yaralı

Bornova'da otomobilin otobüs durağına girmesi sonucunda 2 kişi yaralandı.

A.A. (20) idaresindeki otomobil, henüz belirlenemeyen bir nedenle Çamdibi Birlik Camisi önündeki otobüs durağına çarptı.

Kazada, durakta otobüs bekleyen Seval Y. ile Doğa A. yaralandı.

Yaralılar, kaza yerine gelen 112 Acil Servis ekiplerince Ege Üniversitesi ve Bornova Devlet hastanelerine kaldırıldı.

Sürücü A.A, Çamdibi Polis Karakolu'na götürüldü.

Yorumlara Git

Kalibaf Trump’ı yalanladı ve suçladı GDO’lu ABD

Türkiye için alarm veren rapor! Çocukların karıştığı suçlarda yüzde 51 artış!

Trump'tan KAAN için kritik adım! Satış Kongre'ye bildirildi!

Daha evvel inkar ediyorlardı: FETÖ'cüler canlı yayında hırsızlığı itiraf etti!

Kritik Tehdit: Somaliland Hedef Alınacak!