AKİT MENÜ

Dünya

İran 1 tankeri serbest bıraktı!

İran, Hürmüz Boğazı'nda alıkoyduğu Cezayir'in petrol ve doğal gaz üretici şirketi Sonatrach'a ait petrol tankerini serbest bıraktı. Serbest kalan gemi Suudi Arabistan'daki Ra's Tennure Rafinerisi'ne gitti.

Sonatrach yetkililerden alınan bilgiye göre, İran Sahil Güvenlik Kuvvetleri, dün akşam Cezayir'in Sonatrach şirketine ait petrol tankerini birkaç saat süreyle alıkoydu.

Gemi Suudi Arabistan'a gitti

Tahran yönetimiyle irtibata geçilmesinin ardından tanker serbest bırakıldı ve Suudi Arabistan'daki Ra's Tennure Rafinerisi'ne hareket etti.

Cezayir'in resmi haber ajansı APS'de yer alan haberde, İran'ın, Sonatrach'ın 2 milyon varil petrol kapasiteli tankerini yükleme yapmak üzere Suudi Arabistan'a seyir halindeyken Hürmüz Boğazı'nda alıkoyduğu belirtilmişti.

Yorumlara Git

Katil İsrail'den kademeli soykırım! Filistinlileri hedef aldılar

Trump'ın istediği oldu! Ülkenin yeni lideri belli oldu

Katar'da gaz tesisinde yangın! Patlamanın nedeni açıklandı

Utanmasa "İstanbul'u da o fethetti" diyecek! Ekrem'in trolü Nasuh Bektaş motoru yaktı

Katil Netanyahu kılıf hazırladı! "Gelecekteki düşüşe zemin hazırlıyoruz"