Yerel
Kahramanmaraş'ta otomobil tamirhaneye girdi: 2 yaralı
Elbistan’da otomobilin tamirhaneye girmesi sonucunda 2 kişi yaralandı.
Kahramanmaraş'ın Elbistan ilçesinde otomobilin tamirhaneye girmesi sonucu 2 kişi yaralandı.
Cuma Alkaya'nın kullandığı otomobil, Adnan Menderes Bulvarı'ndaki Yusuf Balık'a ait oto tamirhanesine girdi.
Kazada yaralanan sürücü ile araçtaki Engin Temiz, 112 Acil Servis ekiplerince Elbistan Devlet Hastanesine kaldırıldı.
Yaralıların hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.