AKİT MENÜ

Yerel

Büfeden 150 paket sigara çalan şüpheli yakalandı

Sivas'ta bir büfeden 150 paket sigara çaldığı belirlenen şahıs, polis tarafından düzenlenen operasyonla yakalandı.

Sivas'ta bir büfeden 150 paket sigara çalan N.H., polis ekiplerince yakalandı.

Olay, 20 Temmuz'da Gültepe Mahallesi'nde bulunan Ömer C.'ye ait büfede meydana geldi. Sabah iş yerine gelen Ömer C., büfesindeki 150 paket sigaranın yerinde olmadığını fark edince, durumu polise bildirdi. Bunun üzerine çalışma başlatan İl Emniyet Müdürlüğü, Hırsızlık ve Gasp Büro Amirliği'ne bağlı ekipler, büfenin çevresindeki güvenlik kameralarını inceledi. Yapılan incelemede, sigaraları çalan kişinin N.H. olduğu tespit edildi. Daha önce de büfeye müşteri olarak geldiği belirlenen N.H., yakalanarak gözaltına alındı. Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen N.H., çıkarıldığı mahkeme tarafından, adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.

Yorumlara Git

Gafil İsrail'in sonu geliyor! Filistin tüm dünyaya diz çöktürdü

Rusya "barışa karşı en büyük engeli" açıkladı

Bütün dünya anladı da şu sol zihniyet anlamadı! Küresel savunmanın çelik kalbi Türkiye oluyor!

Terörist İsrail'den suikast! Şehit oldular

Türkiye’den dost ülkeye anında şefkat eli! Bakan Hakan Fidan telefona sarıldı: Yaraları birlikte saracağız!