AKİT MENÜ

Yerel

Oyun oynarken kayboldu 12 saat sonra bulundu

Ailesiyle akraba ziyareti için geldiği Malatya'nın Arapgir ilçesinde kaybolan 5 yaşındaki çocuk, elektrik trafosunun yanında otururken bulundu.

Güncelleme Tarihi:

Malatya'nın Arapgir ilçesinde oyun oynarken kaybolan 5 yaşındaki çocuk 12 saat sonra bulundu.

Kayakesen Mahallesi'ne akraba ziyaretine giden Gürbüz ailesi, dün akşam saatlerinde mahallede oyun oynayan çocukları Sadık Gürbüz'den (5) haber alamayınca durumu jandarma ekiplerine bildirdi.

Bunun üzerine arama çalışması başlatan jandarma ekiplerine Başbakanlık Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı (AFAD), Ulusal Medikal Kurtarma Ekibi (UMKE) ve Turgut Özal Tıp Merkezi Arama Kurtarma (TÖSAR) ekipleri destek verdi.

500 kişilik ekip sabaha kadar arama yaptı

Arapgir Kaymakamı Mehmet Erdem koordinesinde il ve ilçe jandarma komutanlığı, AFAD, UMKE, TÖSER ekipleri, güvenlik korucuları ve mahallelilerden oluşan yaklaşık 500 kişilik ekip, çocuğun bulunması için sabah saatlerine kadar arama çalışması yaptı.

Arama çalışmaları sürürken çocuk, sabah saat 06.00 sıralarında bir servis şoförü tarafından mahalleye yakın bir bölgede yol kenarındaki elektrik trafosunun yanında otururken bulundu.

Sağlık kontrolü için 112 Acil Servis ekibince hastaneye kaldırılan çocuğun, durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Yorumlara Git

Rusya "barışa karşı en büyük engeli" açıkladı

Bütün dünya anladı da şu sol zihniyet anlamadı! Küresel savunmanın çelik kalbi Türkiye oluyor!

Terörist İsrail'den suikast! Şehit oldular

Türkiye’den dost ülkeye anında şefkat eli! Bakan Hakan Fidan telefona sarıldı: Yaraları birlikte saracağız!

‘İBB Kültür AŞ müdürünü polisler kaçırdı’ demişti! Ali Çağatay gözaltına alındı