AKİT MENÜ

Yerel

Süt işletmesinde çıkan yangında, 4,5 ton saman küle döndü

Denizli'in Ödemiş ilçesinde bir süt işletmesine ait 2 katlı depoda çıkan yangında, 4,5 ton saman yandı. Alevler itfaiye, orman işçileri ve köylülerin müdahalesiyle güçlükle söndürüldü.

Denizli'de bugün saat 12.00 sıralarında Ödemiş'in kırsal Horzum Mahallesi'nin yaylasındaki bir süt işletmesine ait olan ve saman deposu olarak kullanılan eski binada, henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı. İhbar üzerine İzmir Büyükşehir Belediyesi İtfaiyesi, Manisa Büyükşehir Belediyesi Kabaçınar İtfaiye Grubu ve Çamyayla Orman Söndürme ekipleri olay yerine sevk edildi. İçerisinde 150 balya saman bulanan 2 katlı depodaki yangına, ekipler su sıkarak, müdahale etti. Alevler, yakındaki ormanlık alana sıçramadan, köylülerin de desteğiyle 2 saatte söndürülebildi.

Jandarma, yangınla ilgili soruşturma başlattı.

Yorumlara Git

Müslüman cenazesini ‘Baban belki babandır ama anan anandır’ diye anlatmıştı! Müptezel Müjdat’a hapis cezası!

Avrupa ülkesinde neler oluyor! Bugün önce uçak sonra tren kazası

Katile ıslıklı 'yuh'lu protesto protesto: 'Defol’ diye bağırdılar

Ukrayna'dan Rusya topraklarına gizli operasyon hamlesi! Zelenskiy dünyayı sarsacak 40 günlük saldırı planını onayladı!

Kongolu polisten Başkan Erdoğan'ı mest eden tekmil