AKİT MENÜ

Yerel

ABD'den Keşan'a geldi, plakası yüzünden 5 bin TL ceza yedi!

ABD'den, kendi soyadını taşıyan özel plakalı aracıyla Keşan'a gelen sürücü, plakası yüzünden 5 bin TL ceza yedi.

Keşan Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı trafik ekiplerinin yaptığı devriyeler sırasında, yeşil renkli spor bir aracın üzerindeki plakaların özel plakalar olması üzerine araç incelenmek üzere Keşan İlçe Emniyeti'ne getirildi.

Emniyette ifadesi alınan araç sürücüsü B. Bayoğlu, kendisinin Amerika'da yaşadığını, araç üzerinde takılı olan plakaların orada özel plakalar olduğunu, aracın bagajında da gerçek plakaların bulunduğunu belirtti. 

Bu beyan üzerine işlem yapan polis, 2918 sayılı kanunun 23/5-5 maddesi gereğince B. Bayoğlu'na 5 bin lira idari para cezası uyguladı. Araca, üzerinde kayıtlı tescil plakalarının takılması sonrasında araç ve araç sürücüsü İlçe Emniyet Müdürlüğünden salıverildi.

Yorumlara Git

"İmamoğlu suç örgütü" davasında sıcak gelişme

Gölbaşı'nda tarihi mezuniyet! Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan teşkilata katılan 13 bin yeni yiğide talimat!

HÜDA PAR’dan İş Bankası çıkışı: Müslümanların parasıyla kurulan bankada CHP ve faiz niye var!

Çin'den Tayvan ordusuna tam tatbikat ortasında gözdağı! Yeni nesil dev uçak gemisi Fucien Tayvan Boğazı'nı adeta yardı geçti!

İsrail'de "Suriye" kalleşliği! Resmen görüntülendi