Yerel
Amonyak gazı paniği! İzmir'de çok sayıda kişi hastanelik oldu
İzmir'in Kemalpaşa ilçesinde bulunan bir tavuk fabrikasının soğuk hava deposundan sızan amonyak gazından zehirlenen 25 işçi hastaneye kaldırıldı.
Alınan bilgiye göre, Bağyurdu Mahallesi'nde bir tavuk fabrikasının parça paket bölümünde gece vardiyasında çalışan 25 işçi, bulantı, kusma ve nefes darlığı gibi şikayetlerle fabrika yetkililerine başvurdu.
Durumun bildirilmesi üzerine işçiler, 112 Acil Servis ekiplerince Turgutlu Devlet Hastanesine kaldırıldı. İşçilerin soğuk hava deposundan sızan amonyak gazından zehirlendiği belirlendi.
Hayati tehlike yok
Gazdan etkilenen 12 işçinin İzmir Bornova Türkan Özilhan Devlet Hastanesine sevk edileceği aktarıldı.
İşçilerin hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.