AKİT MENÜ

Yerel

Çalındı dediği altınları evinden çıktı! Uyuşturucudan gözaltına alındı

Uşak'ta ayrı yaşadığı karısı tarafından çalındığını iddia ettiği altınları evinde bulunan kişi uyuşturucudan gözaltına alındı.

Uşak'ın Sivaslı ilçesinde ayrı yaşadığı karısı tarafından çalındığını iddia ettiği altınları evinde bulunan kişi uyuşturucudan gözaltına alındı.

İlçeye bağlı Azizler köyünde yaşayan Z.B. (60) jandarmaya evinde bulunan bir miktar altının ayrı yaşadığı karısı H.B. tarafından çalındığı ihbarında bulundu. 

Sivaslı İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri, Z.B'nin verdiği bilgiler doğrultusunda Uşak'ta yaşayan H.B'ye ulaşarak köye getirdi.

H.B, jandarma ekiplerine altınları kendisinin almadığını, eşinde unutkanlık olduğunu, beraber yaşadıkları dönemde de zaman zaman altınları sakladığı yeri unuttuğunu söyledi. 

Bunun üzerine evde kayıp altınları bulmak için arama yapan ekipler, yorganların arasında 15 bin lira değerindeki altın ile 5 gram esrar buldu.

Ekipler Z.B'yi uyuşturucu madde bulundurmaktan gözaltına aldı. 

Yorumlara Git

Danimarka'da ezana çirkin yasak hazırlığı: Burası Pakistan mı?

Baltık'ta Belarus sınırında kırmızı alarm! Litvanya'dan dünyayı harekete geçiren flaş hava sahası kararı!

Kadınlar da saf tutmak istedi... Cenazede hem rezalet hem cehalet!

Dünya Kupası'nda skandal! İki Müslüman ülkenin maçı LGBT’lilerin onur maçı ilan edildi

İran’a yönelik girişimlerde yer almadık! 500 uçak iddiasına İtalya'dan yalanlama