AKİT MENÜ

Yerel

Kütahya'da otomobil direğe çarptı: Ölü ve yaralılar var

Kütahya'da otomobilin direğe çarpması sonucunda bir kişi yaşamını yitirdi, iki kişi yaralandı.

Yaşar Demir'in (47) kullandığı otomobil, Kütahya-Afyonkarahisar Çevre Yolu'nun gar mevkisinde refüjdeki aydınlatma direğine çarpıp devrildi.

Otomobilde bulunan Basri Kocabıyık (54) olay yerinde hayatını kaybetti, sürücü Yaşar Demir ile Metin İçyılmaz (54) yaralandı.

Yaralılar, 112 Acil Servis ekiplerince Kütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi Evliya Çelebi Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı.

Yorumlara Git

NATO zirvesi önce algı üstüne algı! Operasyon çocuklarından 'göz zevki' oyunu

Malatya'da 4 büyüklüğünde deprem

‘Kılıçdaroğlu’nu şehrimde istemiyorum’ kampanyasına sert tepki: Tabi… Siz hırsızları seversiniz

Rubio körfez ziyaretinde açık açık söyledi! İsrail güvende değilse barış falan yok

İslam dünyasının dağınıklığı reforma muhtaç! Müslümanlar bunu yapsa İsrail boğulur